Prodej po internetu v našem e-shopu je skutečně velmi jednoduchý. Je třeba si hlavně uvědomit, že často jedná o zboží, které hlavně ve výprodejích, má svá omezení především v množství. Na našem e-shopu neuvádíme záměrně množství, abychom vás nemátli, protože daná položka může být jěště v omezeném množství na skladě u dodavatele, od kterých nám dochází průběžně zboží a pokud by nebylo skladem u nás (nebo se aktuálně zrovna doprodalo), během několika dnů je dodáno dodavatelem.
(toto info - viz níže - najdete v závěru nákupu přes košík)
1. NEDOSTALI JSTE POTVRZENÍ Vaší objednávky - chyba při zadávání mailu (2 zavináče, chybí "cz", zdvojení písmen apod.)
CO UDĚLAT: Zašlete především správný mail na info@sportservistocik.cz, jméno a příjmení, město a ID zboží co jste objednali.
2. ZDA JE ZBOŽÍ SKLADEM (především u zboží v doprodejích)
CO UDĚLAT: Je-li zboží u nás nebo u dodavatele doprodané, dostanete tuto informaci do max. 2-4 pracovních dnů. (běžně do druhého dne). Často také musíme čekat na vyjádření dodavatele, takže někdy 4 a více dnů (hlavně v období závěru roku nebo dovolených).
pozn 1.: Umíme -li zboží zajistit do 7-14-ti dnů, již Vás neinformujeme. Je-li dodací termín delší, dostanete od nás odpověď s konkrétním datem.
pozn. 2.: V doprodejích se jedná často o poslední kusy (u nás či u dodavatele) a může se stát, že se již na vás nedostane, neboť objedná najednou v jeden okamžik více zákazníků nebo onen poslední "kousek" již nedohledali na skladě u dodavatele nebo u nás. Sice se maximálně snažíme aktualizovat doprodejové položky, ale často je větší zájem než počet zbylých kusů. Z toho pak vznikají hanlivá hodnocení na naši práci, kterou chceme dělat samozřejmě pro Vás co nejlépe.
3. TERMÍN DODÁNÍ (především svátky, Vánoce apod.)
CO UDĚLAT: Prosíme o včasnější objednávání a rovněž žádáme o to, abyste nevolali, zda je zboží skladem - !!! náš systém to neumožňuje !!!, proto nezobrazujeme ani počet kusů. Objednejte přímo přes koší a využijte poznámku v závěru nákupu k tomu, abyste byli informováni nebo že zboží musí být doručeno do určitého data apod., protože tím velmi šetříte čas a komunikaci mezi námi.
4. CHYBA V DODANÉM ZBOŽÍ
1. obrázek versus název položky, příp. obráceně - někdy se stane, že obrázek neodpovídá skutečnosti (např. název položky je správně a chybně obrázek) nebo obráceně, že obrázek je správný, ale název položky je špatně nebo s chybou. Jde patrně o překlep a pak je zbytečné se dohadovat, že jste objednával podle obrázku a vůbec Vás nezajímal název zboží !? nebo že jste objednával podle názvu a nezajímal Vás obrázek!?. Pokud zjistíte, že je někde chyba, raději nás kontaktujte, nejlépe mailem nebo informací v poznámce objednávky.
2. závazné objednání - pokud budeme zboží objednávat s tím, že je objednáno pouze na základě vašeho závazného objednání, které si předem odsouhlasíme, je samozřejmé, že jej již nemůžete vrátit ve 14-ti denní lhůtě dle zákona, případně vyměnit za něco jiného. Jedná se o to, že toto zboží běžně nenaskladňujeme a dodavatel nám jej neumožňuje vrátit. Tak proto - většinou požádáme o platbu předem, takže to opravdu spolu vzájemně odsouhlasíme. Na zboží je samozřejmě poskytována standartní záruka a reklamační období.
Další všeobecné informace:
1. Přehled a zařazení zboží:
Zboží v nabídce našeho e-shopu je rozděleno do základních skupin (podle abecedy příslušného sportu) - viz levé menu.
Zboží, které je universální pro sportovní aktivity (textil, obuv, impregnace, brýle, batohy apod.), neleznete v levém menu v dolní třetině.
Zboží, které slouží k využití volného času jako např. trampolíny, koloběžky, petanque apod. společně se sportovním zbožím určeným pro trenéry, rozhodčí, školy, týmy apod., naleznete v pravém menu nahoře.
V pravém menu níže - šedé informační pole - naleznete informace o značkách jako např. velikostní tabulky, používané speciální technologie, příslušného výrobce, případně jiná specifika dodavatele či značky sportovní výzbroje či výstroje.
2. Zboží, které nabízíme je na tzv. "kartičkách", kde máte možnost rychle shlédnout příslušnou nabídku velikostí, barev apod. Při kliknutí na příslušnou kartičku, můžete zjistit vpravo nahoře ID (číslo) zboží, případně stručný popis o výrobku, cenu apod. V dolní části je pak podrobný popis, který specifikuje výrobek, případně odkaz na související sortiment, velikostní tabulku apod.
3. Vybrat zboží můžete pouhým kliknutím na ikonu "do košíku" a příslušné zboží v uvedené velikosti či barvě (výběr v roletkách) je evidováno v "nákupním košíku". Vrátit se můžete pro další výběr tak, že dáte buď zpět - vrátíte se na příslušnou položku pro další výběr nebo jdete rovnou opět do nějaké kategorie levého či pravého menu.
4. Máte-li vybráno, v košíku snadno zjistíte jaké zboží, v jakém počtu a za jakou konečnou cenu jste objednali. Samozřejmě, že váš nákup můžete velmi jednoduchým způsobem přehodnotit a následně upravit. Dále vyplníte základní, ale důležité údaje pro evidenci objednávek našeho e-shopu, ale hlavně pro odeslání přes uvedené dopravce v nabídce v košíku.
5. Na konci objednávkového postupu je k dispozici "poznámka", ve které můžete připojit další důležité info - např. od 08.00 - 12.00 jsem k zastižení na uvedené adrese či telefonu, nebo požaduji velikost UK 9 od příslušného výrobce, neboť je již mám nebo jsem je v tomto čísle zkoušel(a), případně zboží zašlete až ve 33. týdnu (skrze dovolenou) apod.
6. Vámi vybrané zboží - objednávka - bude odeslána na náš mail, kde bude zpracována. Okamžitě po odeslání Váší objednávky obdržíte na mail, který jste uvedli, AUTOMATICKOU odpověď. Můžete nejen ověřit obsah vaší objednávky, ale zároveň zjistit, zda údaje byly uvedeny správně. Pokud vám nedorazí ihned automatická odpověď , která je potvrzením vaší objednávky, že jsme ji zaregostrovali, pak je "něco" špatmě - nejčastěji jste uvedli chybně mailovou adresu. Pak stačí na náš mail (info@sportservistocik.cz) zaslat váš požadavek, zda jsme vaši obejdnávku přijali a uvést jméno, příjmení a město + co jste objednávali (podle ID kodu zboží - kliknete-li na kartu zboží pak ID naleznete vpravo nahoře).
7. Vaši objednávku zpracujeme. Obecně - kromě dovolených - je postup následující:
Každý pracovní den (mimo dovolených a svátků) ráno od 5.30-8.30 se objednávky zpracovávají a také mailová korespondence týkající se nákupu na e-shopu, případně zboží. Zboží z objednávky prověříme a pokud již nejde dodat jste informování (případně čekáme na info od dodavatele a jste informování později mailem nebo telefonicky - info viz nahoře. Přes den jsme k dispozici na uvedených telefonech nikoli na mailu.
Pokud nejsme informování o nějakém konkrétním datu dodání - např. v poznámce objednávky - a jsme zboží schopni dodat do 7-10 prac. dnů, pak Vás již neinformujeme (případně pokud informaci nevyžadujete v poznámce).
Pokud dodání by trvalo déle, jste informováni a domluvíme následné storno objednávky či evidenci Vaší objednávky do možného data naskladnění.
Pokud již nejsme schopni zboží dodat jste informováni elektronicky - mailem o o STORNU objednávky.
Pokud nejsme schopni dodržet požadovaný datum dodání jste rovněž informováni elektronicky - mailem o o STORNU objednávky.
8. Pokud jste objednali, přišla Vám automatická odpověď a nedostali jste ani zboží ani žádné info, napište nám o info skrze Vaši objednávku. Může se stát, že byla omylem přeskočena, nevytištěna apod.
9. Máme-li co potřebujete a je-li vše připravené k expedici, zboží následný pracovní den (od okamžiku vytvoření objednávky) vyexpedujeme, předáme dopravci a následně vás elektronicky informujeme, že zboží bylo předáno vámi vybranému dopravci a odesláno. Od té chvíle běží lhůta, kterou uvádíme v košíku, a kterou nám poskytl dopravce, který garantuje dodání.
10. Pokud zboží do 2-3 dnů není k vám dodáno, pak nastala chyba patrně u dopravce a je třeba si u nás vyžádat číslo balíku pro dohledání u příslušného dopravce. Uvádějte proto pouze tel. čísla, na která se dopravce může volat a komunikujte s námi pouze pod číslem objednávky skrze rychlé a jednoznačné dohledání. Nenechávejte to rozhodně "uležet", možná tak Váš balík bude "ležet" tak někde u dopravce na depu.
11. a.) V obdrženém balíku naleznete VŽDY řádný daňový doklad, který obsahuje co je potřeba: název zboží a vybranou variantu - viz objednávka, číslo objednávky = číslo prodejky, datum, razítko a podpis dodavatele, cenu bez DPH, výši DPH a konečnou cenus DPH. Pokud potřebujete vystavit fakturu je třeba napsat do mailu nebo do poznámky přesnou fakturační adresu. Platíte vždy dobírkou.
b.) v případě, že jste si vybrali v dopravném, že si zboží vyzvednete osobně pak - je uvedeno na objednávce - vyzvednete na adrese prodejny a zaplatíte pouze HOTOVĚ.
12. Na základě dohody lze firmám nebo státním organizacím (školy, hasiči, policie, zdrav. zař. apod.) umožnit zaplacení zboží převodem a pak jeho následné dodání - vždy po konkrétní dohodě.
13. Reklamace, výměny či vrácení zboží je možné u nás pochopitelně realizovat a to dle aktuálního platného obč. zákoníku.
Žádáme vás, abyste objednávali včas a respektovaly podmínky našeho e-shopu.
Budeme se vám samozřejmě snažit vyhovět v rámci obchodních vztahů, které mají svá pravidla.
SPORT SERVIS TOČÍK
Mgr. Miroslav Točík
tel. 775 325 980