Pro rychlé vyhledání:

(ZADEJ JEDNO SLOVO)


  • Winnwell
    2023-08-29 12:00:17
    hokejová výstroj a výzbroj
  • ADIDAS
    2008-08-09 08:31:48
    Základní informace, případně novinky o značce Adidas.
  • PELTONEN
    2008-08-09 08:31:40
    Promo videa, technologie, materiály
  • OPUS
    2008-08-05 16:19:16
    Zde naleznete veškeré informace o značce OPUS, velikostní tabulku apod.
  • TECNICA
    2008-07-10 00:00:00
    převodní tabulka a jiné info o značce a výrobcích
  • AXON
    2008-07-02 00:00:00
    Materiály, základní informace
  • NORDICA
    2008-07-01 00:00:00
    převodní tabulka a jiné informace o značce a výrobcích
  • ELAN
    2008-06-11 00:00:00
    Materiály, technologie, novinky
  • HIKO
    2008-06-01 17:01:54
    Značka HIKO patří k významným domácím výrobcům vodáckého vybavení.
  • Laminex TNP
    2008-05-31 13:11:21
    Aktuální přehled výrobků, nejnovějších technologiích a podrobnosti o firmě LAMINEX TNP, v několika jazycích.
  • GALA
    2008-05-26 10:32:36
    Info o značce a technologiích, katalog apod.
  • SH+
    2008-05-14 09:22:27
    Informace o značce, technologie, katalog apod.
  • SALOMON
    2008-05-01 00:00:00
    Materiály, technologie
  • POLEDNIK
    2008-04-20 14:09:58
    Popis materiálů a technologií
  • REGATTA
    2008-04-08 15:18:49
    Zde naleznete důležití informace o anglické značce Regatta, především velikostní tabulku.
  • MANGO
    2008-03-24 09:23:15
    Základní info o technologiích zn. Mango
  • DAINESE
    2008-03-17 16:14:36
    veškerý sportovní textil a ochrana těla
  • MIZUNO
    2008-01-02 00:00:00
    Informace o technologiích, materiálech, velikostní tabulka apod.
  • DARE 2B
    2005-08-16 16:38:52
    Základní informace o výrobcích značky Dare 2B.

Další informace naleznete v těchto podmenu:

Reklamační řád

pro reklamaci zboží zakoupeného v obchodě Sport Servis Točík, a to i prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese  www.sportservistocik.cz

 

Kontaktní údaje:

Kontaktní adresa:       SPORT SERVIS TOČÍK

                                              Hodějovická 448

                                            393 01  Pelhřimov

Kontaktní e-mail:       info@sportservistocik.cz

Kontaktní telefon:      (+420) 775 925 980

 ---------------------------------------------   u p o z o r n ě n í ------------------------------------------------

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace, které vznikly na jeho straně pokud se z jeho strany nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

                  

1.    Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

2.   Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny).

 

3.  Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

       - má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

       - je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

      - zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

4.  U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím (u použitého zboží je lhůta zkrácena na 12 měsíců). Pokud je v záručním listu nebo přímo na zboží uvedena delší doba než podle předchozí věty, uplatní se tato delší doba. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.

 

5.      V případě, že se v průběhu záruční doby nebo v průběhu doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu.U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

6.     V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

 

7.    Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

 

8.   Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

 

9.   Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

 

10.  Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na Kontaktní adresu Prodávajícího, do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího.

 

11.  V případě reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

12.  Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Opotřebením způsobeným běžným užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií a akumulátorů. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.

 

13.  Nárok na uplatnění práv ze záruky zaniká také v těchto případech:

     - porušení ochranných či záručních pečetí, čárových kódů a nálepek, pokud na výrobku jsou,

       - mechanické poškození zboží,

       - elektrické přepětí (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),

       - poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem),

   - používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a   mechanickými vlivy stanovenému prostředí,

       - neodborná instalace, zacházení, obsluha, nebo zanedbání péče o zboží,

      - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami,

      - zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

 

14.  Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

       - informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.

   - kupující může pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení na webovém rozhraní.

    - doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího.Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

 

15.  Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

Zásady ochrany osobních údajů, odkazy, © Ensis 2008-24