platné od 1. 1. 2014
Dodržujte, prosím, zákonem danou 14-ti denní lhůtu od data vašeho převzetí zboží do data doručení k nám.
Výměny se nevztahují na zboží:
1. závazně objednané - zboží, které jste potvrdili, že souhlasíte s jeho závazným objednáním na základ ěmailové korespondence
2. zboží pro Vás jakkoli upravené - na základě vašeho požadavku jsme zboží upravovali jako např. montáž vázání, voskování lyží apod.
Chcete-li zaslat zboží zpět, zašlete jej spolu s průvodním dopisem, kde uvedete co byste potřebovali, s kopií prodejky na adresu naší prodejny, která slouží i jako výdejní místo nákupu na našem e-shopu:
SPORT SERVIS TOČÍK, ul. Hodějovická 448, 393 01 Pelhřimov, tel. 775 925 980
Budeme-li odesílat jiné zboží na vaši adresu počítejte s tím, že náklady spojené s dopravou, případně rozdíl původního a nově vybraného zboží, uhradíte formou dobírky.
! ! ! UPOZORNĚNÍ ! ! !
1. ZBOŽÍ požadujeme vracet pouze v původním nepoškozeném či nepolepeném balení. Originální krabice přebalte tak, abyste přímo na ně nic nelepili skrze zachování jejího originálního vzhledu pro následný prodej. I od nás odchází zboží zabalené tak, aby krabice zůstala původní a nepolepená. Případně je-li zboží baleno v blistru a tento jste poškodili. Nebude-li tomu tak, vrácená částka za zboží bude ponížena skrze následný prodej jinému zákazníkovi - již jako zboží použité, s vadou apod.